Din kundeopplevelse

Tores Motorservice har vært fagforhandler av motorisert hageutstyr i 25 år.
Etter å ha jobbet i så mange år innenfor samme bransje, lærer man mye om både produkter og kunder, og hvordan disse to finner hverandre. Vi stiller høye krav til leverandører og produkter, og dersom du ønsker å lese mer finnes det informasjon her. Vi har etablert en rekke rutiner og tjenester utelukkende tiltenkt å heve kjøpsopplevelsen for kunder som handler hos oss. Vi mener at de følgende kvalitetene i vårt arbeid vil være en fordel for deg når du velger oss som din foretrukne faghandel.


Erfaring
Som kunde hos oss kan du først om fremst glede deg over å handle hos en bedrift som er et resultat av mange års utvikling, prøving, feiling og oppdagelse av gode løsninger. All denne erfaringen har gjort at vi vet hva kunder krever av en medarbeider, og jobber hele tiden for å sørge for at disse medarbeiderne står klare for å hjelpe deg. God nok kompetanse kan være vanskelig å finne, så innimellom er vi travle – men vi lever alltid etter å gi deg bedre hjelp enn du forventer når din tur kommer. Kundene vi har snakket med har fortalt oss at vi lykkes i det. Vi har fulgt kunder igjennom hele livsløpet til produktene de kjøpte av oss da vi var helt ferske i bransjen. Det er veldig hyggelig for oss å se at kunder kommer tilbake i så mange år, og i tillegg gir det oss en fantastisk læring. Vi får kjennskap til hvorvidt produktene vi selger holder det de lover i alle årene de brukes, hva som er vanlige slitasjeskader og hvordan disse skal håndteres for å sette produktet tilbake i god stand.

Vi er så sikre på vår erfaring og kunnskap at at når kunder følger våre råd om produkt og bruk, så skal det være beste løsning og kunden skal bli fornøyd. I de tilfellene der det ikke skjer er det viktig for oss å rette opp i dette – Både for du og vi skal avslutte salget med en god følelse.


Praktisk kunnskap
Vi bruker selv gressklippere, snøfresere, motorsager, vedkløyvere og mange andre verktøy fra eget produktsortiment i arbeid i våre egne hjem og hager. Vi ønsker å kjenne til alle spesifikasjonene til våre produkter, og legger selv mye tid i å lære produktene. På denne måten har vi gode praktiske tips til deg, og du sparer tiden det tar å finne det ut på egenhånd.


Fra dør til dør
Vi ønsker å gjøre kjøpsprosess, installasjon og vedlikeholdsarbeid så enkelt det lar seg gjøre for kunden. Derfor leverer og monterer vi produktet ditt. Dersom du ønsker, viser vi deg gjerne også hvordan du starter, stopper og bruker din nye snøfreser, gressklipper, motorsag eller hvilket som helst annet produkt du har fått med deg hjem.


Vedlikeholdarbeid
Målet vårt er å holde høy kvalitet på reparasjoner. Det betyr at vi leter etter dyktige verkstedsmedarbeidere, og gir de god og grundig opplæring. På denne måten får hele organisasjonen utbytte av vår erfaring og praktiske kunnskap. Vi bruker den tiden som behøves for å gjøre en grundig jobb i våre verkstedsoppdrag. Feil kan alltid skje, og vi er menneskelige, men vi får tilbakemeldinger om at verkstedarbeidet vi leverer holder høy kvalitet. At vi er grundige og bruker nok tid betyr at det innimellom kan bli litt kø. Fordelen for deg er at vi forholder oss først og fremst til produkter vi forhandler eller har forhandlet når det kommer til vedlikeholdsarbeid og reparasjoner, slik at vi kan gjøre en grundig jobb. Har du handlet hos oss prioriteres i verkstedskøen foran kunder som har handlet andre steder.
 
Meny